19900.00 zł. LEXUS LS430 V8 282KM President Piaseczno

Mark as spam misclassified duplicated expired offensive

Lexus Published date: Marzec 21, 2018
  • Kraj: Polska
  • Region: mazowieckie
  • Miasto: Piaseczno

⭕ Wersja President. UWAGA! Po zakupie dowolengo V8 już nigdy nie wrócisz do V6 i auta , które ma mniej cylindrów! Nie wspominając o manualu (archaizm) ! pokaże w czym rzecz! Parę szczegółów z wyposażenia. Auto jest bezkluczykowe -> zwolnienie rygli drzwi przez dotknięcie klamki, odpalenie silnika bez wyjmowania kluczyka z kieszeni, automatyczne domykanie drzwi (lubię to). Tylna kanapa ma wbudowane masaże z podgrzewaniem i regulacją intensywności obu+ lodówkę (działa szybko - sprawdzone!), tył i przód regulacji foteli z pamieciami kilku ustawien, działa razem z ustawieniemai lusterek i wysokosci pasow, zagłówków, ustawieniami kierownicy itp. (hm...robi wrażenie), Po otwarciu drzwi z tyłu kanapa wraca sama do pozycji początkowej by wysiadanie było łatwiejsze (czego się nie robi dla Pana Prezesa!). Aktywne, niezawodne zawieszenie pneumatyczne z trybem Sport (szczerze... bałem się tego zawieszenia jak kupowałem ale już się nie boję, bo się nie psuje jak airmatic mercedes i mam drugiego z pneumatem, super sprawa! i jak chcesz ;) może być nisko za friko) Ale więcej o wersji wyposażenia President -> zapraszam na forum lexus-forum.pl -> a jest tego więcej Z użytkowania - spalanie średnio 11.8 l/100 km gazu , przy prawie przepisowej+ jeździe, znaczy 10-20 km w dół powinno być he.., można wycisnąć mniej. A jak się super śpieszysz to nie, nie, nie.. 16 lpg max. sorry że tak mało mimo V8), paliwa około 10 l/100 km, spoko mniej przy przepisowej jeździe. Dlaczego ?! Przecież to niemożliwe powiesz! A dlatego , że V8 Panowie ledwo się kreci przy przepisowej jeździe bo na niskich obrotach ma już dużo siły i nie musi, tutaj jest max. 417NM znaczy momentu obrotowego i nie potrzebuje wkręcania na wysokie obroty by jechać dostojnie, bo jak dociśniesz gaz...wtedy... trzymaj beret :) ! Auto jest po regeneracji wszystkich zacisków hamulcowych więc nie nurkuje do przodu jak w serwisowanych he... innych autach tylko ładnie się uziemia prz ostrym hamowaniu. A tu jest fabryka do hamowania bo ma zaciski czterotłokowe przód, dwutłokowe tył + szczęki ręcznego, i jest po wymianie tarcz, klocków i płynu hamulcowego w ASO. Jest świeżutki nowy alternator. Nowy reduktor lpg - tłokowy MagicIII, wtryski lpg Barracuda, zbiornik lpg 80l. Przy 445 tys. wymieniony był rozrząd z pompa cieczy chlodz., regulowane zawory (nie bójcie się tylko 3 z 32 były do regulacji przecież to Lexus), to auto kosztowało nowe ponad 300000 zł więc nie jest z gliny. Jest wymieniony olej w skrzyni biegów i dyferencjale - wszystko w ASO (faktury mam). Są dwa komplety kół z oponami lato/zima, opony w dobrym stanie. Trzeba wymienić uszczelniacze walków rozrządu i walu korbowego (koszt max 650 zł u dobrego mechesa i 1800+ w ASO). Na tylnych drzwiach przy malej szybce jest purchel (drzwi w kolorze za 400 znajdzesz od angola też) poza tym nigdzie nie ma rdzy. Przednie czujniki parkowania dwa - do wymiany (dziękuję za sól drogowcom). Siłowniki bagażnika i przedniej maski słabo trzymają (do regeneracji na mocniejsze sugeruje). Brak zaślepki spryskiwacza przedniego światła xenonowego (nie spryskujcie przy 120 km/h damed, serwisówka jest po polsku z pięczątkami serwisu + instrukcja po polsku itp.). Auto serwisowane w ASO Lexus Pulawska. Wiecej informacji na tel. 512 - -

◉ 729013981




Share by email Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on LinkedIn Pin on Pinterest