30500.00 zł. Jeep Cherokee 2.8 CRD 163KM 2006R Warszawa

Mark as spam misclassified duplicated expired offensive

Jeep Published date: Grudzień 14, 2017
  • Kraj: Polska
  • Region: mazowieckie
  • Miasto: Warszawa

⭕ DO SPRZEDANIA: DOINWESTOWANY Jeep Cherokee KJ 2.8 CRD 163 KM, 2006 rok. VIN: 1J8G6E8516W185958, wersja EU. Data pierwszej rejestracji: 13.06.2006. Przebieg w tej chwili: 201 900 km. Oczywiście 2 oryginalne kluczyki w zestawie. Jeep w moim posiadaniu od 4 lat - robiłem go dla siebie, jednak po powiększeniu rodziny o bliźniaków zaczął być zwyczajnie za mały... Bywał w terenie aczkolwiek nie był "katowany" - przejazdy turystyczne. SPECYFIKACJA: Skrzynia Automat 545RFE, reduktor NV242 czyli Selec Track / Full Time. Wersja Limited czyli skóry, podgrzewane i elektrycznie sterowane siedzenia, pełny EVIC (komputer pokładowy), nawigacja fabryczna + zmieniarka w bagażniku, szyberdach, klimatyzacja manualna, wielofunkcyjna kierownica, tempomat, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka, wewnętrzne lusterko samo ściemniające się, elektryczne szyby, czujniki ciśnienia w kołach, przyciemniane szyby, fabryczny alarm z czujnikiem ruchu w środku + immobilizer itp. ABS+ESP, poduszki powietrzne + kurtyny powietrzne boczne. Lift 2,5” - sprężyny IronMan + amortyzatory Lovells. Koła: 16 cali (Dotz Dakar), opony: 235/75/16 Cooper Discoverer AT3. Snorkel: australijski AirFlow + dolot Simota (rury + filtr powietrza zamieniony na szczelny Airbox z filtrem stożkowym). Osłony podwozia Sheriff 3mm: silnika, skrzyni rozdzielczej, reduktora i skrzyni biegów. Akumulator: żółta OPTIMA (zdaje się, że jeszcze na gwarancji, bo ma coś ok. 1,5 roku). Hak przedni amerykański (do podpięcia platformy z wyciągarką) służący dodatkowo jako ochrona chłodnicy + 2 szarpaki + czerwone szekle :-). Hak tylny - oryginalny Mopar w wersji europejskiej z jednym uchem do szarpania też z czerwoną szeklą. Oświetlenie dodatkowe: przód halogeny HID Warn na bezprzewodowego pilota (nie trzeba było ciągnąć kabli do kokpitu - dlatego sam je ściągałem z amerykańskiego Amazona) + dodatkowe oświetlenie tylne LED (do cofania). Bagażnik: roleta + składany fabryczny organizer bagażnika + dedykowane belki na relingi dachowe. Jeep pomalowany PlastiDipem - w zasadzie niemal zaraz po zakupie, w celu choć niewielkiego zabezpieczenia lakieru - już gdzie nie gdzie zaczął schodzić po niemal 4 latach (i tak długo się trzymał) - można go usunąć Karcherem jeśli to komuś przeszkadza i wtedy Kojot będzie czarny i błyszczący (zdjęcia sprzed pokrycia PlastiDipem do wglądu) I TERAZ - CO WAŻNE dla potencjalnego kupującego - Kojot serwisowany na bieżąco, po dużym serwisie wiosną. Oczywiście faktury i rachunki dołączam. Od końca lipca po zakupie nowego auta używany już okazjonalnie, do przejażdżek. Co było wiosną robione? Rozrząd, napinacz i rolki osprzętu, sprzęgiełko alternatora, lewa przednia piasta koła, łożysko koła tylnego lewego, osłona gumowa wewnętrzna półosi + uszczelniacz półosi. łączniki i gumy stabilizatora, wymiana płynu chłodniczego i nabicie klimy. W maju górne wahacze przednie (ogólnie zawieszenie robione na częściach Moog albo TRW), tarcze i klocki przód + tył, filtr paliwa, olej + filtr oleju. Bodaj przy 180 000 przebiegu olej i filtry w skrzyni biegów + olej w mostach i co ważne regeneracja turbiny - brykała, ale miała luzy. Krótko mówiąc - PAKIET STARTOWY ZROBIONY - kupujący wsiada i jeździ. Jestem otwarty na propozycje - byle by rozsądne. Przy większej negocjacji trochę bym Kojota “uszczuplił”) - np. z halogenów Warna - przydadzą mi się w nowym aucie i ewentualnie o inne rzeczy - wszystko zależy od wielkości kwoty negocjacji. Więcej foto na życzenie mailem. Jeep znany na forum jeep.org.pl. Link do galerii: http://www.jeep.org.pl/forum/thread-39291.html

◉ 793010895




Share by email Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on LinkedIn Pin on Pinterest